Vilken dag....Phhu

Nå, jag ska inte behandla det som ligger mig närmast hjärtat idag. Det skulle nog bli lite för privat för att dela på denna blogg, som jag ändå försöker hålla mig rätt personlig men inte för privat. Efter som jag tycker det är viktigt med att min offentlighet är något som ni alla kanske kan ha intresse av att läsa.

Det är klart att i bland funkar inte det, som just idag så är det svårt. Efter som jag vill skriva om trurerna med och om min Sons närvaro i påsk, men jag har valt att inte lämna ut honom och heller inte hans mor. Som har fått dra det tyngsta lasset genom åren. (Jag tänker inte gå in på varför nu).  Utan jag vill bara säga att jag tycker att det är tungt, detta med hur umgänget funkar! Jag vill inte kasta skit på någon var för det är som det är.

Någon skulle säker säga att jag är ointresserad eller för passiv, för att jag inte orkar strida. Någon skulle säga att det är klokt att försöka låta bli att bråka.

Nå, det var inte det jag skulle skriva om alls, utan jag skulle skriva om hur frustrerande det var att vakna och upptäcka att jag inte hade någon medicin hemma. Och hur ont i mitt huvud jag har.. osv osv.. Men det blev inte det.. Nu är det dags och säga God Natt.

Och till Sonen om du läser det här: Jag älskar dig, mer än jag kan beskriva och visa dig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering