SEO eller eller.. Nähä..

Alltså i bland blir jag så trött på att jag inte hänger med riktigt i tiden. Jag har alltid satt en ära i att ha lite kunskaper om mycket när det gäller data världen och internet världen i synnerhet. Och jag skulle nog utan problem förklara för någon varför SEO är nödvändigt och att det är bra för webplatsens position på nätet.

Men när jag nu flyttade den här bloggen från blogspot och fixat en engen domän för att köra wordpress som jag gillar att använda som verktyg för den här typen av bloggar. Så upptäker jag till min fasa att min blogg inte är SEO optimerad.. För det är något som sakans i meta tagara som min site skickar ut.

Det fins massor med bra verktyg på nätet för att kolla hur det står till. Uppenbarligen har min blogg inte något namn och inte heller några länkar...

Så idag är arg, frustread och jag försöker twika min wordpress . Det betyder att sedan igår har det och det kommer massor med dubbel publiceringar på tex facebook. Snälla ha tålamod..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering