Dröm eller verklighet?

Godmorgon!

Vaknade just, har inte gått upp än.
Ligger här i min säng och funderar på vad som är verklighet, nyss så tyckte jag en gammal vän satt här och frågade om jag ville ha kaffe. Och det ville jag, då började han förklara långt och invecklat varför jag var tvungen att följa med till Motellet 'Motell Lagan' och allt var så verkligt. Så när när jag sa ja då sticker vi , så var han borta. Som om inget hade hänt.

Allt var på riktigt utom konversationen med min vän. Jag vet inte äns vad han heter eller om han fins i verkligheten, men han satt där.. och han var en gammal god vän. Sen tog men när jag lyckades få tag på iPhonen min så insåg jag att jag måste ha sovit och/eller drömt.

Efter som jag inte viste hur det var så tänkte jag att jag skulle ta mig till 'Motell Lagan' och jag för att kolla om det var så att jag hade bestämt någon med någon i telefon eller om allt bara var en dröm.

För det har ju hänt förut att jag talat med någon i telefon och inte var sig kommit ihåg vad som är sagt eller att jag har samtalat med dem.

Nå ja det är i allafall dags att gå upp. Idag ska inte göra något mer en att skriva ett inlägg här på bloggen. Borde fixa lite till. Som en professionell presentation.

Så det blir nog en sida här på siten som kommer heta CV och en som heter tjänster. Men det blir som sagt något som kommer efter hand.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering