Bloggar.se

Bloggar.se Nyligen.se och knuff använder samma databas för bloggarna som har pingat nyligen.se. Dock är det så att jag har ett problem. Jag fins som blogg i nylingen.se men inte på bloggar.se.

Och för mig som vill att just du ska hitta hit så är det viktigt att finnas med där. Att mina inlägg hamnar under om det jag själv vill att det ska hamna på. Det som är mest frustreande är att det fins en mail adress man kan mail.

Och man får inte några svar. Jag skickade ett mail för ett tag sedan typ två veckor sedan och det skulle kunna vara så enkelt.. Att säga vi har fått ditt mail och vi tittar på det så fort vi kan. Det är en gmail adress och ni som känner mig vet att jag gillar gmail efter som det ger en massa möjligheter som autosvar. På mail som kommer fram. Så om du mailar mig på tex Munken.TM@gmail.com så får du ett svar att mailet är motaget och får du inte det så har ditt mail av olika orsaker hamnat i spamkorgen.

Det är en bra funktion för mig och alla som mailar mig.. Nå nu är det inte så farligt. Några som mailar mig ofta får inte några autosvar då jag har sagt att just de inte ska ha något autosvar. Genom att jag placerar dem i en egen mapp direkt som funkar som just deras personliga inbox hos mig.

Nu är det så att min såkallade rssfeed uppfyller alla kraven. Jag pingar regelbundet. Ett par gånger i veckan så fort jag har skrivit.. Och jag borde helt enkelt inte falla bort! Men jag gör det och jag begriper inte varför och jag har inte fått någon svar.

Så är det någon där ut som ser det här och vet något om vad jag kan göra för fel, så tala tala gärna om det för mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering