Taizémöte i Vadstena

Det började rulla in lite folk i Vadstena igår. Hur många har jag inte riktigt koll på.. Än så länge fungerar allt.. Det är gott. Men till min förvåning vaknade jag vid 4:45 ca. av att det lät konstigt i grannrummet.

Hör och häpna det var hygienteknikerna som invaderade skolan som jag har varit nattvakt på i natt. (Nattvakt innebär att jag har varit ansvarig för skolan under nattens gång, inte att jag har varit vaken och patrullerat i korridorerna.

Jag trivs med mycket nya folk och jag gillar att göra tjänst så här..

Så till alla som är här vill jag bara säga Åhh så roligt att just Du/Ni är här, just nu.

Vill du veta mer så fins det möjlighet att läsa mer här.

 



Läs även andra bloggares åsikter om: , ,



 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering