Söndag kväll...

Sitter som vanligt på PC (Pilgrimscentrum) och varvar ner efter 3 fartfyllda dygn på Taizémötet i Vadstena.

Tröt är ordet sa Bill. Ordet är Tröt sa Bull.

Och min hjärna svämmar över av intryck känslor och nya relationer. Värk i kroppen, trött i muskler. Men glad och lycklig att får vara en av de som har fått tjäna många vid en rastplats i deras livsvandring. Gud är god som låter mig få ta del av alla dessa gåvor. Och min rikedom flödar över av vänner och nya och gamla syskon i Kristus.

Så till alla ansvariga på PC vilja säga tack. Till alla andra som har jobbat vill jag säga tack och till alla deltagare vill jag säga tack.

Varför alla tack till höger och vänster? Jo för jag är tacksam att jag har fått dela med mig av mina erfarenheter och tankar och känslor.

Pax et Bonum!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering