Families Without Borders

Rörd till tårar sitter jag kvar och dricker kaffe på Pilgrimscentrum denna mycket vackra lördag, solen skiner, klosterliljorna strålar och klosterkyrkan (blå kyrkan) skimrar i någon form av strålglans som är svår att ta på.Jag försöker koncentrera mig på att ordna upp mina bloggar och få lite struktur. Inte min starka sida. :) Samtidigt surfar jag runt i bloggossvären. Jag hittade min amerikanska kusins blogg "I Like Beer and Other Stuff." där hon försökte förklara hur nära vår familj är och vad som är familj osv osv..... Inte ett lätt! Men så bra sätt att fina orden på detta som är så obegripligt som vad är familj och vad är bara vänner...

Det gör hon i sitt inlägg Familis Without Borders.

Så till as we say in my family: I love you Cus! And thanks.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering