Tidig morgon...

Livet är konstigt nu när jag inte har ett arbete. Känslan som sprider sig i kroppen är olustig och att värdelösheten kommer över mig.

Det sista ett och ett halvt året som gått har kantats av grannar som sprider illvilliga rykten men ändå smilar och ler utan att säga ett rakt ord till mig. Politker i församlingen som säger till de flesta att jag ska flytta nu när jag inte har något jobb här.

Vad dessa människor inte förstår är att det gör ont i skälen att bli snakad om bakom ryggen och tagen förgiven.

Det jag känner är att ingen vill att jag ska vara här. Men det är inte sant för mina ungdomar vill ha mig som deras ledare. Men jag blir ledsen och orkar inte vara glad, trevlig och ansvars full.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering