Ny dag nya möjligheter

pulka



När jag är låg eller deppig om du så vill, har jag svårt att komma ihåg saker. Jag glömmer saker som jag skrivit upp att jag ska göra och så kommer jag inte ihåg att jag har glömt. Men om jag kommer på att jag har glömt, ja då blir det inte bättre.

Men fånig kan man vara nu kl 07:30 fick jag ett SMS från en i min föredetta ungdomsgrupp som undrade om jag kunde köra hem dem efter fikat. Och helt plötsligt blev det posetivt och glat. Jag är behövd och önskad. Nå det viste jag ju redan att jag var. Men det är svårt att känna mig böhövd så där när jobbet och det jag har definerat mig som är borta.

Men nu är jag eftersök och efterlängtad. Och i helgen ska jag få träffa min son.. Det här blir nog trots allt en bra vecka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering