www.cloettacenter.se

Oj oj oj, just nu sitter jag under taket på cloettacenter och har jobbat i 1 vecka med att fixa telefoner och internet till alla som ska ha under Linköping Horse Show. Darin spelade just och blir nu inklappad igen..

Alla sliter som djur för att få allt som ska fungera att fngera.. Och det funkar..

Vilket jobb jag har gjort?
Oj oj oj, nu är jag trött. Men invigningen är klar..
Alla mina kablar funkar .. men jag har lite problem med en att jag tappar bandbred mellan två punkter som är viktiga och får det vi kallar för laggande nät..
Hur jag ska lösa det? Det vet bara Gud.
Oj oj oj, vad kan jag gör mer? Jag vet inte vad som förväntas, jag löser det jag kan.
Och säger nej till resten..

//Gustaf

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering