Godmorgon här är ny dag!?!

Med nya utmaningar och nya äventyr. Det började med att jag vaknade av mig själv utan klocka redan 07:44. Jag undrar vad som är Guds plan med mitt liv idag. Vad vill han att jag ska hitta på idag då?

Efter första ciggen så känns huvudet lite klarare, Idag är det installation av den nya Domprosten i Linköping och det är kyrkoval och jag ska rösta.


Men ärligt talat, (Som om jag skulle vara misstrodd eller tala osanning normalt) jag vet inte vad jag ska rösta på. Mina valmöjligheter värkar inte vara så stora. Typ en lista vad jag förstår.

Jag är emot det här med partipolitiska val i kyrkan. Alltså de vanliga profan partierna.

Ja ja det får vara nog för nu..

 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Prästvigning i Växjö domkyrka.

SEO eller eller.. Nähä..

2 Bloggare skriver om NPF och medicinering